Havebyselskapet har inngått ny og bedre avtale med Telia for levering av TV og internett.
Dato for utlevering av utstyr er ikke fastsatt. Du vil motta nærmere informasjon om utleveringsdag senere. Ønsker du utstyr eller tjenester før utleveringen, kan du lese hvordan du bestiller i siste avsnittet.
Dette inneholder den nye avtalen, som trådte i kraft 1. november:
Bredbånd 50 Mbps og et trådløst bredbåndsmodem
Har du en lavere hastighet i dag enn det som er inkludert i avtalen med Telia, vil den automatisk bli oppgradert til den nye inkluderte hastigheten.
TV- & strømming – 30 Poeng
Du har 30 poeng til disposisjon. Med poengsystemet setter du sammen din personlige underholdningspakke og velger de kanalene og strømmetjenestene du vil se. Du kan bytte innhold så ofte du vil via telia.no/min-side.
Du kan lese mer om TV-pakken her: telia.no/tv/innhold-30-poeng.
Valgfri TV-boks
Er du fornøyd med TV-boksen du har i dag, trenger du ikke bytte.
Du kan lese om Telias TV-bokser her: telia.no/tv/utstyr/sammenlign-utstyr.
Telia Play
Med Telia Play-appen for nettbrett/mobil har du tilgang til det samme innholdet du har på TV- boksen. Fortsett å se TV, film og serier hvor du vil.
Trenger du raskere internett, en større TV-pakke eller flere TV-bokser?
Gjennom avtalen borettslaget har med Telia, får du rabatterte priser. Gå inn på telia.no/min-side eller i appen Min Get fra Telia. Her ser du priser og rabatter som gjelder for deg. Du kan også se siste faktura, bytte kanaler og hastighet på bredbånd kjapt og enkelt.
Alternativt kan du kontakte Telia på telefon 21 90 60 50 eller via e-post til leveranse-boligselskap@telia.no, og bestille tjenester, eller få svar på spørsmål om ny avtale.
For generelle spørsmål kan du besøke telia.no. Eventuelt utstyr du bestiller, vil bli sendt til deg i posten.